Bestellen en leveren
Heb je een must-have van Lauvendo gevonden? Geweldig!
Kies nu een kleur en/of maat en klik op "In winkelwagen".
Je kunt natuurlijk altijd verder winkelen en terugkeren naar je winkelmandje door
rechtsboven op het pictogram "Winkelwagen" te klikken.
Houd er rekening mee dat de artikelen in je winkelwagen niet gereserveerd zijn.
Ben je klaar met winkelen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het
winkelmandje rechtsboven om naar je Lauvendo artikelen te gaan. Op het
volgende scherm kun je eventueel aantallen aanpassen. Klik vervolgens op de knop
"Doorgaan naar kassa". Zo kom je op de afreken pagina. Hier kun je op één pagina al je
gegevens invoeren.
Let op: Zodra je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen omdat deze
direct wordt verwerkt zodat je deze zo snel mogelijk kunt ontvangen.
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
De verzendkosten worden berekend bij afronden van je bestelling.
Voor het retourneren van je artikel betaal je ook de verzendkosten, inclusief track &
trace.
KAN IK MIJN LEVERING VOLGEN?
Ja, we verzenden al je artikelen met Track & Trace. Je kunt je bestelling volgen via de
bestel statuspagina, waar je een link per e-mail ontvangt zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
WAT IS DE LEVERTIJD?
We doen er alles aan om producten snel te leveren. Als je op werkdagen voor 21.00 uur
bestelt, proberen we je bestelling nog dezelfde dag te verwerken. We verzenden veel van
onze artikelen rechtstreeks vanaf onze leveranciers. Daarom is de gemiddelde levertijd
5-10 werkdagen.
IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT MOET IK DOEN?
Als je pakket niet kan worden afgeleverd, wacht het 7 dagen op je in een afhaalpunt van de leverdienst. Je wordt hiervan op de hoogte gebracht door de chauffeur, die ook de afhaallocatie zal aangeven. Als het pakket niet wordt opgehaald, is dit de verantwoordelijkheid van de klant en geven we geen geld terug.
VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven
afleveradres correct is. We doen ons best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken
en te verzenden, dus er is altijd een kleine kans om een onjuist afleveradres te corrigeren.
Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een onjuist afleveradres hebt
opgegeven.
VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETTEN
Wij zijn niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte of gestolen pakketten. Mocht het
voorkomen dat je tracking aangeeft dat je pakket is afgeleverd op je adres, maar je hebt
je bestelling nog steeds niet ontvangen, meld dit dan. 14 dagen na de aangegeven
afleverdatum stelt de leverdienst een onderzoek in en houden wij je op de hoogte totdat het onderzoek is afgerond.